Jumbo Kırığı Yavrular Ve Damızlıklar - İstanbul sahiplendirme

(Okunma sayısı 491 defa)

0 Üye ve 1 Ziyaretçi konuyu incelemekte.

Süleyman EKİNCİ

Arkadaşlar herkese hayırlı cumalar öncelikle :) evimde hobi olarak beslediğim kuşlarımın yavrularından ve damızlık altı olarak bıraktığım kuşlarımdan sayı çoğaldığı için azaltma yapıyorum alan arkadaşlara şimdiden hayırlı olsun özenle beslediğim kuşlardır forum sakinleri bilirler yavular ve yetişkinler var içlerinde hepsi genç kuşlardır rengarenk parçalısı spanglesi hepsi mevcut çok şükür :) Whatsapp yolu ile yada özelden sorularınızı sorabilirsiniz.

Tel: 0536 436 0601

Arkadaşlar yeme düşen toplam 6 yavru var diğer 5 yavruda 2 haftaya yeme düşer inşaAllah onlarda rezerve açıktır.

<br /><br />

<br /><br />

<br /> <br />

MaşâAllahları eksik etmeyin inşâAllah şuan 2 yetişkin 6 yavru hazır durumda diğer 5 yavrumuz 2 haftaya hazır olur.
Son Düzenleme: 21 Aralık 2018, 11:50:09 Gönderen: Ronay


Hobi amaçlı üretim :)

Ronay

Maşallah Süleyman kardeşim gayet güzeller forumlarda muhabbet kuşu satışıyla ilgili yasa mevcut olduğundan konumu sahiplendirme olarak değiştirdim. Sahiplenecek kişiler inşallah iyi bakarlar....


Anlatabileceğin,karşındakinin anlayacağı kadardır.....

Şehmus BAKIR

Masallah vasifli kuslar hayirlisi olsun insallah


Rızkımı veren Hüdădır,
Kula minnet eylemem.....

Serkan Erkan

MasAllah Allah nazarlardan saklasin.


Ankara Ev Hobicisi

Süleyman EKİNCİ

Maşallah Süleyman kardeşim gayet güzeller forumlarda muhabbet kuşu satışıyla ilgili yasa mevcut olduğundan konumu sahiplendirme olarak değiştirdim. Sahiplenecek kişiler inşallah iyi bakarlar....

Eyvallah kardeşim sağolasın. Haklısın bundan sonra bende ona göre açarım ilanları :)


Hobi amaçlı üretim :)

Süleyman EKİNCİ

Masallah vasifli kuslar hayirlisi olsun insallah

Sağolun abi teşekkür ederim amin inşâAllah


Hobi amaçlı üretim :)

Süleyman EKİNCİ

MasAllah Allah nazarlardan saklasin.

Sağolun abi teşekkür ederim


Hobi amaçlı üretim :)

Bıcırık

Maşallah ne kadar da tatlılar Allah nazarlardan saklasın  ;D

Süleyman EKİNCİ

Maşallah ne kadar da tatlılar Allah nazarlardan saklasın  ;D

Sağolun hocam teşekkür ederim :)


Hobi amaçlı üretim :)